תפריט נגישות


מידע הצהרת-נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה

מנהל/ת שירותים אמבולטוריים לבית החולים הכללי

תחומי אחריות מרכזיים:

  • שותפות בהנהלת מטה האדמיניסטרציה ובקביעת מדיניות המערך והטמעתו.
  • הטמעת פרויקט המרפאה הדיגיטלית בכל בית החולים הכללי והובלת שיפורים.
  • אחריות להפעלת האדמיניסטרציה לרבות: ריכוז מידע עדכני מהנעשה במרפאות, הורדת נהלים לשטח, מעקב ובקרה שוטף בנהלי העבודה.
  • אחריות והובלת שיפור ביצועים בכלל המרפאות לרבות מדידת שביעות רצון לקוחות.
  • פיקוח על עבודת הכפיפים הדרכתם, פתרון בעיות מקצועיות, קביעת סידורי עבודה והצבתם בהתאם לצורך.
  • אחריות לכתיבת תכניות ונהלים מקצועיים בהתאם למדיניות המוסד ומשרד הבריאות וגיבוש כלים להטמעה, פיקוח ויישום ההוראות.
  • אחריות על פעילותן השוטפת והתקינה של המערכות הממוחשבות לעיבוד נתונים במערך האמבולטורי, לרבות הרחבת השימוש בהן והנהגת שינויים לשיפור שיטות העבודה.
  • אחריות לפיתוח והטמעת הדיגיטל בכל מרפאות בית החולים הכללי תוך עמידה בלוחות זמנים ולפי תכנית העבודה השנתית הכוללת.  
  • מעקב אחר תכניות עבודה ושמירת הכשירות המקצועית והמחלקתית עבור הצוות.
  • קיום קשר עם צוותים רפואיים, פרא-רפואיים ויחידות המרכז הרפואי.
  • אחריות לריכוז ומשלוח חשבונות למוסדות הממנים ביניהם: קופות החולים, צה"ל, חברות הביטוח וביטוח לאומי.
  • אחריות לביצוע הליכי הגבייה ממקבלי השירות הרפואי במערך האמבולטורי לרבות קבלת התחייבויות רלוונטיות מהגורמים המממנים, איתור חייבים וקידום הליכי משפט כנגדם במידת הצורך.
  • אחריות וניהול כספים המתקבלים לגזברות המרכז הרפואי.
  • אחריות להפקת דוחות שוטפים ותקופתיים בהתאם לצורך הממונה ולנהלי הדיווח ביחידה.
  • נקיטת פעולות לשיפור השירות האמבולטורי ואיכותו וקידום מיומנויותיהם המקצועיות של הצוות.
  • שותפות בקביעת מדיניות האדמיניסטרציה וכתיבת תכניות עבודה במרפאות השונות.
  • שותפות בתכנון והפעלת פרויקטים מיוחדים של הנהלת האדמיניסטרציה ותיאום עם עמיתים וחברי ההנהלה תוך שילוב העובדים במשימות מיוחדות.
  • ביצוע תפקידים נוספים בתחום המקצועי בתיאום עם הממונה.

 

 

דרישות התפקיד:
 

השכלה

  • תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: מערכות בריאות, הנדסת תעשייה וניהול, מש"א או מערכות מחשב.
  • תואר שני בתחומים המצוינים מעלה - יתרון 

 

ניסיון

  • ניסיון של למעלה מ7 שנות ניהול כללי של עובדים ומתוכם 5 שנות ניסיון בניהול מנהלים במערכת הבריאות.
  • ניסיון בהטמעת מערכות דיגיטליות חדשות למנהלים ועובדים.
  • ניסיון בביצוע תהליכי בקרה ושליטה רוחביים.

 

שפות

  • עברית - ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה ודיבור)
  • אנגלית - ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה ודיבור)
  • שפות נוספות – יתרון

 

דרישות נוספות רצויות   

  • יכולת מוכחת של עבודה בצוות, רתימת עובדים ותעדוף משימות.
  • יכולת מוכחת של הפעלת ממשקים שאינם בכפיפות ישירה.

 

כישורים אישיים

  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת ארגון ועבודה בממשקים שונים
  • כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה

 

יישומי מחשב

שליטה ביישומי Office (word, excel ,power point) , דוא"ל ואינטרנט                                                      

 

 


תהליך המיון והבחירה למשרה זו הינו בהתאם לנוהל 'וועדות איתור למשרות בכירות בקרן המחקרים במרכז הרפואי שיבא׳.

המשרה מיועדת לעובדי ועובדות המרכז הרפואי שיבא בלבד (קרן ומדינה).

 

מועד אחרון להגשת מועמדות   24/07/2025

 

להגשת קורות חיים