שיבא הוא מותג הבריאות מספר 1
מזנק מהמקום ה-64 למקום 26 במדד המותגים של גלובס 2024. אין עוד גוף בריאות שזכה להיות ב-100 המותגים המובילים
שיבא בהישג מרשים במיוחד: במקום הראשון בקטגוריית הבריאות של מדד המותגים של גלובס לשנת 2024. ברשימת המותגים הכללית עשה שיבא זינוק מטאורי, לאחר שעלה מהמקום ה-64 בשנה שעברה למקום ה-26 השנה - לפני שטראוס, לפני איקאה, לפני נטפליקס.
שיבא הוא הגוף הציבורי היחיד ב-50 המקומות הראשונים בדירוג, ואין עוד אף גוף בריאות שזכה להופיע ברשימת 100 המותגים המובילים המותגים המובילים.
מדד המותגים של גלובס בודק את האמון והאהדה בציבור הישראלי למותגים בקטגוריות שונות. בסקר שנערך בקרב 3,500 משתתפים, נמדדו 320 מותגים במגוון קטגוריות, ומתוכם גובשה רשימת 100 המותגים המובילים וכן המותגים במקומות הראשונים בכל קטגוריה.
בניתוח תוצאות המדד נכתב כי "המותג שיבא, שמוביל את הקטגוריה בפער משמעותי, צבר תאוצה בשנה האחרונה לאחר שהמרכז הרפואי הודיע על כוונתו להתרחב ולהקים עמק בריאות שיכלול פארק ביוטק. מדובר בהרחבה של פרויקט החדשנות ARC של שיבא. שיבא זכה השנה במכרז להקמת בית חולים נוסף בבאר שבע. מדובר בניצחון חשוב, שמתחבר לחזון שכולל הקמת רשת ארצית של בתי חולים".
קרולין בץ חישין, סמנכ"ל שיווק וחוויית האדם בשיבא: "ב-2019 כשיצאנו לתהליך של מיתוג מחדש לשיבא תחת הרעיון של 'תקווה ללא גבול', לא יכולנו לדמיין עד כמה המסר הזה יהיה רלוונטי ויגע בעצבים החשופים של כל אחד מאיתנו. מאז 7 באוקטובר, שיבא קלט אלפי פצועי מלחמה ומטפל עד היום במאות חיילים במרכז השיקום 'חוזרים לחיים'. התרגשנו גם לקלוט ולעטוף את החטופים ששבו אלינו. אנו מייחלים לשובם של כל החטופים וערוכים לקלוט בכל עת שבים נוספים.
שיבא ימשיך להיות עוגן עבור הציבור הישראלי ברגעים הכי קשים והכי מרגשים שלו, להעניק רפואה ציבורית מצוינת ולקדם חיים בריאים בגוף ובנפש בכל רחבי ישראל.