תפריט נגישות


מידע הצהרת-נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה

בפעם ה-3 ברציפות: שיבא הוא מותג הבריאות מספר 1 על פי גלובס

המרכז הרפואי מופיע בין 50 המקומות הראשונים במדד וממשיך לבסס את מעמדו כמותג רפואי-לאומי

25-07-2025

המרכז הרפואי שיבא מציג הישג נוסף ומרשים במיוחד: בפעם ה-3 ברציפות הגיע המרכז למקום הראשון בקטגוריית הבריאות של מדד המותגים של גלובס לשנת 2025. 

מדד המותגים של גלובס, המבוסס על סקר של 4,000 משתתפים בגילאי 18 ומעלה, דירג את 100 המותגים המובילים בישראל, וכן את המותג המוביל בכל קטגוריה, מתוך 350 מותגים שנבדקו. הדירוג משקף את רמת האמון והאהדה של הציבור הישראלי למותגים השונים.

כחלק מהנימוקים שהציבו את שיבא בשלישית במקום הראשון בקטגוריית הבריאות, ציין גלובס כי "קמפוס ARC של המרכז הרפואי בו מנביטים או מטפחים סטארטאפים, החל כבר לרשום אקזיטים והצלחות... שיבא התרחב גם בתוך ישראל ונבחר לנהל את בית החולים הציבורי השני בנגב". 

קרולין בץ חישין, סמנכ"ל שיווק וחוויית האדם בשיבא: "שיבא מדורג מקום 8 בעולם ועדיין אין דבר יותר מרגש מזה שהציבור שלנו, העם שלנו, המדינה שלנו, שמים אותנו במקום הראשון. אנחנו גאים לשרת את הציבור הישראלי ולתת את הרפואה הטובה בעולם"