בית חולים שיבא, תל השומר – עיר הבריאות של ישראל / שומרים על קשר / קריירה בשיבא / מנהל ומטה / רכז/ת מחלקת IT – Help Desk למרכז הארצי לסימולציה רפואית (מסר)
רכז/ת מחלקת IT – Help Desk למרכז הארצי לסימולציה רפואית (מסר)
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אחריות על תמיכה טכנית וטיפול בתקלות מחשוב וציוד טכנולוגי מתקדם במרכז הארצי לסימולציות רפואיות (מסר), לרבות סיוע בזמן אמת לאנשי צוות וסימולטורים במהלך ימי סימולציה. תחומי אחריות עיקריים:
- מתן מענה לתקלות מחשוב ותמיכה טכנית שוטפת לעובדי המרכז (Help Desk)
- תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, שרתים, ציוד תקשורת ורשת
- תפעול ותמיכה במערכות מולטימדיה מתקדמות (AV) ומערכות סימולציה
- עבודה עם מערכות צילום, סאונד ומערכות ייעודיות לתחום הסימולציה
- אחריות על זמינות ותקינות כלל מערכות המחשוב במסר (בשיבא ובירושלים)
- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל צוותי IT בשיבא וספקים חיצוניים
משרה מלאה
דרישות התפקיד:
- 12 שנות לימוד – חובה, הנדסאי/ת או תואר ראשון – יתרון
- שליטה במערכות הפעלה של Microsoft – חובה
- ניסיון בתמיכה ברשתות מבוססות ענן – חובה
- אנגלית מקצועית ברמה גבוהה – חובה
- ניסיון עם Intune / AAD – יתרון
- אוריינטציה טכנית גבוהה ויכולת פתרון בעיות
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- אחריות אישית, סדר וארגון