תפריט נגישות


מידע הצהרת-נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה

רכז/ת מחלקת IT – Help Desk למרכז הארצי לסימולציה רפואית (מסר)

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל אחריות על תמיכה טכנית וטיפול בתקלות מחשוב וציוד טכנולוגי מתקדם במרכז הארצי לסימולציות רפואיות (מסר), לרבות סיוע בזמן אמת לאנשי צוות וסימולטורים במהלך ימי סימולציה. תחומי אחריות עיקריים:

  • מתן מענה לתקלות מחשוב ותמיכה טכנית שוטפת לעובדי המרכז (Help Desk)
  • תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, שרתים, ציוד תקשורת ורשת
  • תפעול ותמיכה במערכות מולטימדיה מתקדמות (AV) ומערכות סימולציה
  • עבודה עם מערכות צילום, סאונד ומערכות ייעודיות לתחום הסימולציה
  • אחריות על זמינות ותקינות כלל מערכות המחשוב במסר (בשיבא ובירושלים)
  • עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל צוותי IT בשיבא וספקים חיצוניים

משרה מלאה

דרישות התפקיד:

  • 12 שנות לימוד – חובה, הנדסאי/ת או תואר ראשון – יתרון
  • שליטה במערכות הפעלה של Microsoft – חובה
  • ניסיון בתמיכה ברשתות מבוססות ענן – חובה
  • אנגלית מקצועית ברמה גבוהה – חובה
  • ניסיון עם Intune / AAD – יתרון
  • אוריינטציה טכנית גבוהה ויכולת פתרון בעיות
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • אחריות אישית, סדר וארגון

 

לשליחת קורות חיים