בית חולים שיבא, תל השומר – עיר הבריאות של ישראל / שומרים על קשר / קריירה בשיבא / מנהל ומטה / סגן/ית מנהלת משאבי אנוש ומנהל/ת מערך תכנון ובקרה באגף מנהל ומשא"ן
סגן/ית מנהלת משאבי אנוש ומנהל/ת מערך תכנון ובקרה באגף מנהל ומשא"ן
מחלקת תכנון ובקרה באגף מנהל ומשא"ן מובילה את תהליכי התכנון האסטרטגי, תכניות עבודה, תקציבים, מערכות מידע, ניהול מרכז הקריירה ותחום המכרזים. למחלקה אחריות על פיתוח תפיסות מקצועיות וגיבוש אסטרטגיה מותאמת בתחום ההון האנושי. המחלקה אחראית ליצירת מודלים מקצועיים, מעקב ובקרה אחר משאבים, גיבוש תובנות והובלת שיפורים ארגוניים בראיית ההון האנושי.
תיאור התפקיד:
- תכנון ובקרה אסטרטגיים – בניית מודלים לקביעת תחזיות שנתיות ורב-שנתיות, ביצוע תחקירים והסקת מסקנות לנושאים מגוונים בתחום משאבי אנוש.
- גיבוש תכניות עבודה שנתיות והערכות מצב שנתיות – גיבוש תכניות עבודה, הגדרת יעדים ומשימות למדידה ובקרה.
- ניהול תקינה ומשאבים – בקרה שוטפת אחר שיא כוח אדם אל מול תקינה ואיוש, התאמת התקינה למקורות התקציביים, ומעקב אחר משאבים הנמצאים באחריות אגף מנהל ומשא"ן.
- בקרות רוחביות והטמעת מדיניות – ביצוע בקרות חוצות-ארגון, הפקת לקחים, יישום שינוי מדיניות וקביעת נורמות עבודה בתחום משאבי אנוש.
- מערכות מידע – אחזקה ושיפור מערכות המידע של משאבי אנוש, כתיבת אפיונים ושדרוגים, פיתוח מערכות והטמעתן.
- הפקת דוחות וניתוח נתונים – הפקת דוחות פנים וחוץ ארגוניים, אחזור מידע והצגתו להנהלה ולגורמים רלוונטיים.
- ייעול תהליכים – בחינת תהליכי עבודה ומתן המלצות לשיפור מתמיד של תהליכים ארגוניים.
- ניהול תחום שכר עידוד – הובלה, בקרה ותפעול נושא שכר העידוד בכלל המרכז הרפואי.
- ניהול תהליכים חוצי ארגון באגף משא"ן.
- ניהול מרכז הקריירה ותחום המכרזים, הכוללים הובלת תהליכי איתור, מיון וגיוס.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחומים רלוונטיים (ניהול, כלכלה, מנהל עסקים, מדעי החברה/התנהגות, תעשייה וניהול) - חובה
- ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול צוותים, לרבות ניסיון בבקרה, תקציב ותכנון אסטרטגי בארגון גדול – חובה
- הבנה מערכתית רחבה ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים ומורכבים
- אוריינטציה טכנולוגית
- יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה אסטרטגית
- נכונות למשרה מלאה וזמינות לשעות נוספות לפי צורך
- זמינות לרצף תפקודי גם במצבי חירום בהתאם לאופי הארגון
כישורים נדרשים:
- ראייה מערכתית רחבה ויכולת קבלת החלטות אסטרטגיות
- יכולת הובלה, ניהול והנעת עובדים
- אחריות אישית גבוהה ויכולת עמידה בלחצים
- יוזמה, חדשנות וגמישות מחשבתית
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ